Rena, Landsørkje
ICAO-kode: ENRE*
IATA-kode: –
Frekvens: 135,300 (bør sende blindt på denne frekvensen ved passering)
Høyde over havet: 828 fot / 252 meter
Baneretning: 12/30
Banelengde: 1300 meter
Banebredde: 30 meter
Banedekke: Asfalt
Banemerking: BSL-E 3-2
Vindpølse: Se «Øvrig info» under.
Inn-/utflyging: Se «Øvrig info» under.
Toll-flyplass: Ukjent
Tjeneste: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Landingstillatelse: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Landingsavgift: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Parkeringsplass: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Hangarplass: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Drivstoff: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Flymekaniker: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Oppholdsrom: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Nærmeste tettsted: Rena, 8 km.
Overnatting: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Butikk: Informasjon kommer.
Bevertning: Viser til AIP AIRAC SUP og «Øvrig info» under.
Øvrig info: Det er ikke tillatt å benytte Rena for sivil lufttrafikk unntatt i nødsfall. Av samme grunn har jeg heller ikke brydd operatør/eier med detaljerte spørsmål. Men hvis det er noen som har mer informasjon om Rena så kan jeg legge det inn hvis det er OK for eier/operatør.
WEB:
(tips meg hvis flyplassen har egen hjemmeside)
Lokal værstasjon:
(tips meg hvis du kjenner til noen lokal værstasjon)
Lokale luftsportsklubber:
(tips meg hvis du kjenner til en lokal klubb)
Send meg gjerne både bilder og videoer fra bakken eller lufta. De må være klarert av kilde.
Og hvis de er fra militære flyplasser må jeg også sende dem en tur innom NSM før jeg eventuelt publiserer.
Og kommenter gjerne de som allerede ligger ut her også.
Adresse & Kontakter
Notat:
Opening Hours
mandag
Se informasjon lenger ned.
tirsdag
Se informasjon lenger ned.
onsdag
Se informasjon lenger ned.
Torsdag
Se informasjon lenger ned.
fredag
Se informasjon lenger ned.
lørdag
Se informasjon lenger ned.
søndag
Se informasjon lenger ned.
Ingen landingstillatelse for sivil luftfart unntatt i nødsfall. Og den kan ikke benyttes som alternativ i reiseplan.
Notat: